Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/tamirkar/tamirtablet.ir/wp-includes/class-wp-hook.php on line 298
آشنایی با تبلت ها و مقایسه | مرکزتعمیرات فوق تخصصی تبلت

مقایسه تبلت ها و توضیحات مختصری درباره تبلت

در این بخش از وب سایت تعمیرات تبلت می خواهیم درباره تبلت های برتر بازار صحبت کنیم و شما با کمی با قابلیت این نوع تبلت ها آشنا سازیم.ولی در ابتدا کمی درباره تبلت برای شما خواهیم گفت.

شاید این سوال کمی عجیب به نظر برسد که بگوییم تبلت چیست و شما حتما میگویید خب همه میدانند تبلت چیستو چه کاربردهایی دارد،این تاحدود زیادی درست است و خیلی از افراد به خوبی تبلت ها را میشناسند ولی روس سخن ما با کسانی است که آشنایی زیادی با تبلت نداشته و تصمیم به خرید آن گرفته اند و می خواهند اطلاعاتی درباره آن کسب کنند.

علاقه مندان به تهیه تبلت با گزینه های زیادی رو به رو خواهند بود که ممکن است در برخی موارد باعث سردرگمی افراد شود و هدف ما نیز کمک به انتخاب بهتر دستگاه مورد نظر خود است.

اگر از خیلی ها بپرسید می گویند تبلت یک دستگاه برای گشکت و گذار در اینترنت و برای بازی های مخصوص بسیار خوب است وبرای این منظور ساخته شده است که در ابتدا باید گفت که این حرف کاملا نادرست است  و قابلیت یک تبلت بسیار بیشتر از یک دستگاه صرفا برای وب گردی و یا بازی است و نرم افزارهای کاربردی زیادی برای آن ها طراحی گردیده اند که نه تنها می توانید بستگی به نیاز خود  نرم افزار مورد نظرتان را تهیه کنید حتی اگر شما یک برنامه نویس و توسعه دهنده نرم افزار نیز هستید خودتان خواهی توانست نرم افزار مورد نظر خود را بسازید و آن را در تبلت خود نصب و استفاده نمایید. اگر شما از علاقه مندان این دستگاه محبوب هستید و تصمیم به خرید آن دارید و همچنان قصد دارید تا کارهای بیشتری نسبت به بازی و …. انجام دهید ما در این جا شروع میکنیم به معرفی برترین تبلت های حال حاضر بازار.

Nexus 7

یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار است که هفت اینچ می باشد ، دارای cpu 4 هسته ای بوده و عملکردی بسیار سریع دارد.طراحی ظاهری آن نیز جذاب می باشد و در ضمن بدانید که گوگل هم بر روی این تبلت قیمتی شگفت آور رو گذاشته حالا چرا گوگل؟ چون نام کال این تبلت google Nexus 7  است.نام سیستم عاملش Jelly Bean که نسخه ای از اندروید می باشد و آخرین نسخه را به همراه دارد. خلاصه اگر دنبال تبلتی کارا و قوی هستید این تبلت یک انتخاب صحیح می باشد.

تبلت Samsung Galaxy Tab 2 10.1Samsung Galaxy Tab 2 10.1

کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۱۲ و در نمایشگاه MWC  بود که نسل جدید تبلت های موسوم به galaxy خود را معرفی نمود که چرچم دارشان تبلت مدل Galaxy Tab 2 10.1  می باشد.

عمر باطری طولانی مدت – صفحه نمایش با کیفیت و وضوح بالا – یکی از شاخصه های مهم این تبلت محسوب می شود.بدنه ی آن از پلاستیک مقاوم و با کیفیت ساخته شده است و تازه سیستم کنترل از راه دو را داراست.اگر تبلت را در دستانتان به صورت افقی نگه دارید شاهد دو اسپیکر استریو در دو طرف آن خواهی بود.این مدل تبلت دارای برنامه های کاربردی بسیاری است که کشف آن رای شما لذت بخش خواهد بود.

تبلت  Apple ipad3

کمپانی اپل دیگر برای همه شناخته شده است و میدانید که محصولات تولیدی این کمپانی از کیفیت و فناوری بالایی برخوردار می باشد.یک سال قبل از انتشار ipad 2 توسط اپل  این بار نسل سوم این دستگاه یعنی  ipad 3 را وارد بازار کرد.البته لازم به ذکر است که نام این دستگاه توسط خود اپل نه  ipad 3 بلکه فقط اپل نام گذاری شده.صفحه نمایش آن ۹٫۷ اینچ می باشد و رتینا است.همچنین دارای پردازنده Cortex-A9  با دو هسته است که قدرت فوق العاده ای را به آن بخشیده است.

این سه مدل معرفی شده از دسته برترین تبلت های بازار هستند که اتخاب حرفه ای ها محسوب می شود و اگر شما هم به دنبال تبلت های حرفه ای هستید انتخاب یکی از آن ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

البته لازم به ذکر است که تبلت های دیگری و حتی مدل های دیگری از کمپانیهایی نظیر سامسونگ – Asus –  acer هستند که تبلت هایشان از کیفیت فوق العاده خوبی  برخوردار است.

مرکز تعمیرات تبلت

تلفن های تماس : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس »تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳

آشنایی با تبلت ها و مقایسه