Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/tamirkar/tamirtablet.ir/wp-includes/class-wp-hook.php on line 298
دانلود رایگان نرم افزار | مرکزتعمیرات فوق تخصصی تبلت

دانلود رایگان نرم افزارهای اندرویدی برای تبلت

با سلام خدمت شما دوست داران سایت تعمیرات تبلت .

در این بخش تعدادی نرم افزار فوق العاده خوب و کاربردی را برای دانلود قرار داده ایم که می توانید به راحتی آن ها را نصب و از این نرم افزارها استفاده لازم راببرید. تمامی نرم افزارهایی که در این بخش قرار داده شده اند برای اندرویدهای ۲٫۲ به بالا می باشند. البته نرم افزارهای بسیار دیگری را برای شما تدارک دیده ایم که در آینده ای نزدیک همراه با دسته بندی در سایت قرار داده خواهد شد و دانلود همچنان رایگان باقی خواهد ماند

خب در زیر علاوه بر معرفی کوتاه هر یک از نرم افزارها و تصاویری از محیط این برنامه ها لینک دانلود قرار داده شده است که می توانید با کلیک بر روی لینک آن ها را دانلود نمایید (توجه ! ) – پسورد فایل های فشرده  (  tamirtablet.ir )

لطفا پسورد را مستقیما در نرم افزار تایپ کنید زیرا در صورت کپی پسورد ممکن است به علت کاراکترهای مخفی نرم افزار به درستی عمل نکند.

——————————————————————————————————————————– مرکز تعمیرات تبلت ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

۱ – تبلت خود را به دوربین دید در شب مجهز کنید !

این نرم افزار می تواند استفاده های خوب و زیادی داشته باشد ، مثلا وقتی برق می رود می توانید از آن برای یافتن مسیر در خانه یا هر محلی استفاده کنید.اگر شبی را در طبیعت بگذرانید و در گردش باشید نیز برای شما کاربرد خواهد داشت بهتر است همین حلا نرم افزار را دانلود و نصب کنید و به قابلیت های آن بیشتر پی ببرید.

دوربین دید در شب

دانلود با لینک مستقیم ( حجم نرم افزار ۳٫۳۰MB)

————————————————————————————————————————————  مرکز تعمیرات تبلت ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

۲ – دستگاه خود را به اسکنر تبدیل کنید!

خیلی از مواقع پیش می آید که لازم است پرونده با بخشی از مجله و یا کتاب را اسکن کنیم و تصویری واضح و با کیفیت از آن داشته باشیم ولی به دلیل به اسکنر دسترسی نداریم و یا نمی توانیم  از دستگاه اسکنر استفاده کنیم و هزاران دلیل دیگر.چقدر خود می شد که تبلت و یا گوشی موبایل می توانست به مانند یک اسکنر عمل کند.البته امروزه به دلیل کیفیت بالای دوربین های تبلت ها و گوشی های موبایل  می تواند با عکس گرفتن از صفحه مورد نظر کاری مانند اسکن انجام داد ولی خب قابلیت های سیستم اسکن به مراتب بالا تر از عکس گرفتن ساده است.برای این که یک اسکنر تمام عیار را در دستگاه تبلت و یا گوشی خود داشته باشید پیشنهاد ما به شما دانلود و نصب این نرم افزار است.

دانلود با لینک مستقیم ( حجم نرم افزار  ۱۱٫۳MB )تبدیل گوشی و تبلت به اسکنر

————————————————————————————————————————————– مرکز تعمیرات تبلت ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

 ۳ – جعبه ابزار اندرویدی !

ابزارهای نرم افزاری که در گوشی های موبایل و تبلت ها موجود هستند بسیاری از نیاز کاربران را تامین می کنند ولی برخی مواقه نیاز داریم که ابزارهای بیشتر و کاربردی تری را داشته باشیم. نرم افزار که در این جا معرفی شده است خیلی از ابزارهای کاربردی را در خود جای داده است.در صورتی که تمایل دارید دستگاه شما ابزارهای بیشتری را دارا باشد پیشنهاد ما به شما نصب و استفاده از این نرم افزار است.

جعبه ابزار اندرویدی

دانلود با لینک مستقیم ( حجم نرم افزار  ۲٫۲۸MB )

—————————————————————————————————————————— مرکز تعمیرات تبلت ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

حل معدلات پیچیده ریاضی

۴ – حل معادلات پیچیده ریاضی !

خیلی از کاربران برای کارهای روزانه مانند حسابداری – ویرایش ساده فیلم و عکس و حتی کارهای حرفه ای تر از نرم افزارهای تحت پلتفرم های قابل حمل استفاده می کنند.دستگاه هایی مانند گوشی های موبایل – تبلت هاو…

مثلا خیلی از دانشجویان و کسانی که سروکارشان با ریاضی و حسابداری است نرم افزارها و ابزارهای دیگری را همراه خود دارند و خیلی ها نیز از برنامه های تحت کامپیوتر استفاده و دائما همراه خود لپ تاپ تا نوت بوک دارند.

از  آن جایی که تبلت ها نیز از دستگاه های پراستفاده هستند ابزارهای نرم افزاری زیادی برای آن ها نوشته شده که یکی از این نرم افزارها برنامه ایست که برای حل معدلات ریاضی از آن استفاده می شود.نرم افزار فوق قادر به ارقام و معادلات ریاضی را به خوبی حل کرده و شما را در این راه یاری رساند.شما نیز می توانید این نرم افزار کاربردی را دانلود و نصب نمایید

دانلود با لینک مستقیم ( حجم نرم افزار ۱۲٫۵MB )

———————————————————————————————————————————————